Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då.

Hejsan vänner/stalkers/följare/utredare.


Tänkte köra all-in idag och berätta varför jag tar vissa saker hårdare än nödvändigt.

Alla som följt mig på sistone har koll på att jag numera är totalt singel.
Valde att släppa för att slippa förnedra mig själv mer genom att stå på kanten o vänta.

Så genom det beslutet fick jag ett inre lugn men känner saknaden fortfarande (givetvis).

Vet dock att detta är det bästa beslutet för oss.
Både för mig som behöver ta hand om mig själv och hans vägran att komma över saker.

Så över till mitt.
Har som sagt rännat lite hos gynekologen, efter riktiga nedre magsmärtor.
Är ju nu på ännu en till penicillin kur.
Har/hade inflammation i livmodern och äggledarna.
Huvudorsaken till detta var att jag TROTS skydd (spiral) hade varit gravid.
Fostret var bara några veckor och givetvis dött.

Så därav min osäkerhet, känslighet och bristen på att tåla alkohol.

Jag blir på riktigt totalt djävla dum i huvudet när jag har graviditetshormoner i kroppen.
Kan inte tänka rationellt eller uppföra mig klokt.

Genom medicineringen så tog kroppen hand om avlägsnandet själv så nu är allt tomt och klart så att säga.

Så är nu på bättringsvägen och kan tänka klarare än på länge.
Inget som inflammationen kan "fastna" i så att säga.


Första gången jag tagit mig med det preventivmedlet.
En hel del andra skydd VET jag inte fungerar.
Utav mina 5 barn är 1 helt planerat.
Övriga har kommit med skydd eller snabbare än beräknat.

Har inte velat berätta men har nu råkat försäga mig till några så skiter faktiskt i vilket.

Men förstår att detta kan sätta vissa i sämre dagar och genom att ge mig onödig sympati.
Söker inte sympati för detta för är det menat så hade det klarat sig.
Så enkelt är det.

För till info så är jag inte dumpad utan jag "hinner" avsluta först då JAG inte är konflikträdd.

Dock har det dragit igång griller i huvudet på mig.
Jag är inte klar, fler barn önskas....


Soo over and out...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0