Vem fan är du att döma?

Har funderat en hel del över detta med att ligga.
Man dömer ju människor som knullat mycket och ger de gärna namn som luder, hora, madrass, desperat  och player.

(null)

Men handlar det egentligen om det, genom dessa år av dejtande, liggandet och swaipande så handlar det väl egentligen om instinkter att hitta sin partner. 

Alla människor är ju flockdjur (även om man gillar ensamheten ibland), vi VILL ha en partner.
Självklart finns det människor som som ligger runt av fri vilja utan något slutsyfte.
Men då kan det ju handla om bekräftelse eller behov.


Jag personligen älskar att ligga gör det gärna och mycket. 
Det innebär inte att män passerat som en revy här men klart det blivit några på vägen.

  (null)


Min gräns är att man ska hinna torka innan du ger dig på nästa. 
Annars dömer JAG att du bara är ute efter uppmärksamhet, du hinner inte få nåt begrepp om nästa innan du är torr.

(null)


Jag har själv sökt allt från behov, bekräftelse till kärlek.
För kärlek kan ju även vara någon man funkar med på fysiskt och mentalt plan så man kan ha skitkul ihop men det man söker i vardagen och senare i livet är helt olika så då finns det ingen framtid men nuet gör umgänget värt det iaf. 

Man söker ju nån man vill vakna upp med men hur vet du det innan du gjort det. 

Inte fan köper du en bil oprövad så klart man ligger med någon som verkar som en vettig partner. 

Efter antingen en natt eller några månader har även gått flera år innan man känner NÄÄÄ detta är inte min evighet. 

(null)


Jag kan känna avundsjuka på par som hittat varann tidigt i livet och verkar hittat rätt. 

(null)


Så istället för att döma så borde man tycka synd om människan som fått söka så aktivt efter att hitta sin partner. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0