Körning s övning

Nu ska jag snart lämna mellan flickan på dagis...
Det ska bli sååå roligt för Linsan att äntligen komma till dagis.
Hon har längtat så.

Sen ska jag ut och övningsköra med Zarah.
Det ska bli grymt spännande.
Hon har kört några lektioner på körskola så jag tror det ska gå bra.
Om det inte skulle göra det så är ju lilla bilBettan helförsäkrad.
Vi får se...


Själv så blev jag inkallad till tingsrätten igår.
Gissa vilket datum då....
23 september.
Jag fick ett lättare bridezilla moment IGEN.
Den 23 september är jag på gotland i fulla planering och nervöst nagelbitande.
Kan inte åka till karlstad då för att vittna om lite "skitgrejjer".
Men de är så snälla på tingsrätten så de fixade att jag kan göra det över telefon fast jag är på gotland.
Känns underbart att vissa saker är så lättfixade.
Börjar bli så grymt nervös och orolig inför detta "påhitt".
Det är faktiskt riktigt jobbigt.
Det är väl inte märkligt att jag inte får mensen.
Hela kroppen bara pajjar och dör av nervositet.
Tänk om jag inte pallar, eller svimmar framför alla som stirrar på oss.
Försöker att tänka på det som ett barndop i första hand och bröllop i andra.
Men vet ju att bröllopet är mycket mer seriöst för det är ett livsval.
Hmmmm.
Jag återkommer senare om mer funderingar kring mitt ångestladdade liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0