Säng

Idag ska det drivas till ikea.
Vi ska köpa nya madrasser till våran säng.
Ryggen värker och madrasserna är inte från detta århundrade.
Så nya madrasser är definitivt en bra idè.
Ska bli såååå skönt.

Jag var på bvc igår.

Numera så får föräldrarna fylla i ett formulär om hur man mår och känner sig efter förlossningen,
så de kan "fånga" upp föräldrarna innnan de blir deprimerade.
Hahahaha jo det är klart att det är så.
ALLA deprimerade sitter ju och skriver det i ett formulär....NOT
Det jag minns av min livskris var ju att man döljde det så länge som möjligt.
Man hittar på ursäkter för att slippa träffa folk eller människor.
Så frågor som;
Känner du att du inte hinner lika mycket som förr?
Känner du dig stressad ibland?
Känner du dig ledsen och orolig ibland?
Ööööööööö
Låt oss nu tyda detta....
Hmmmm okej.
JAG då, utifrån min situation.
Nybliven trebarns mamma, precis firat min 30 års dag och ett bröllop om ca 1,5 månad.
Klart JAG inte känner mig otillräcklig eller stressad ibland. hahaha
Seriöst finns det någon småbarns förälder som känner sig lugn och harmonisk jämnt.
Skulle inte tro det.
Däremot så känner jag mig lycklig och mycket tillfreds med mitt liv men klart som fan att man oroar sig och stressar.
Jag finner sådana saker grymmt underhållandes.
Det är ju då som hornen är svåra att hålla tillbaka, för VAD gör de om jag skulle skriva att jag känner mig värdelös och ledsen och vill .
hahahahaha.
Tror inte det skulle ske så mycket mer än att de frågar; känner du att du vill prata?
Nej men man ska vara snäll för det är inga dåliga utbildningar de har de som utformar dessa formulär.

Men till något roligare.
Jag var även på ett "plast" party som min kompis diskret kallade det.
Okej plast är en av beståndsdelarna till en hel del av grejjerna.
Hittade lite roliga prylar ;)
Det finns tydligen ljus som man ska elda lite så de smälter och sedan använda som massageolja. NICE.
Så ett sådant blev det och lite saker i gummi men det är hemligt än så länge. hihi

Nej dags att tvätta sig så man luktar gott på ikea....

See 'u' later alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0