Säkerhetslinor????

När man går in i ett seriöst förhållande trodde jag att man lämnade sina gamla ragg bakom sig.....
Förstår givetvis att i början på ett förhållande lämnar man ju inte allt.
Backup är ju nice....Ifall det skiter sig.
Men efter några månader och man sitter i ett så kallad seriöst förhållande, då rensar man bland sina kontakter.
Så enkelt är det, eller????
Det är klart, det kanske bara är jag som inte vill ha med mig för mycket bagage i ryggsäcken när man satsar nytt.
Gamla bördor är tunga nog ändå och konflikter hittar man utan att det behöver handla om flera års gamla ragg/flirt.
Jag funderar och tänker om jag är överkänslig.
Har ju trots allt lite hormoner i omloppet.
Hmmm mycket som snurrar nu......
Återkommer när jag anstränger hjärnan igen...hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0