1 januari 2008

Äntligen
Tis 1 jan 2008 00:55
Övrigt, 23 läsare totalt
Nu mina vänner är det dags.

Äntligen ett nytt år.
Det är nu alla står och ljuger om alla bra  förändringar de ska göra,
bara för att bryta det...
Men jag tänker inte lägga av några löften utom ett.

Detta Veronica (MIN VÄN) är ditt år.

Nu ska jag alltid gå i första hand. (Förrutom barnen så klart)
Nu ska vi hitta på något kul att göra hela året.
Skaffa oss planer att se fram emot.
Ta tag i livet på allvar.

Jag har verkligen sett fram emot att påbörja det nya året...
Snart ska allt detta djävla onödiga tjafs om Linsan mammas lilla ängel vara klart.
Jag ska in på operation.
Förhoppningsvis få ett vikariat eller åtminstonde utvecklingsanställning.

Sedan mina vänner så är jag inte ute efter något förhållande, utan lite kul...
Det är nog med desperata människor lösa. haha
Men för de som hittat lyckan må ni leva lyckliga i alla ers dagar....
Det min vän är egen själslig lycka.
Jag är numera en lycklig människa som börjar bli riktigt nöjd med mitt liv.
Jag har hittat mitt kall i livet...
Vad vore livet utan mammas älsklingar <3<3<3

Tack alla mina vänner för året som gått och att ni stått ut med mig och alla mina besvär.
Men se positivt på det:
Jag blev av med 90 kilo pojkvänn och
70 kg svärmor... mohaha mohaha
Och det även före operationen....

Från eran egen Karma Kung / Bjärvhonan Virr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0