10 april 2007

FUCK OFF AND DIE......
Tis 10 apr 2007 13:25 (Uppdaterad Tors 12 apr 2007 18:46)
Övrigt, 19 läsare totalt
I dag är en sådan dag......

Ni vet vad jag pratar om.

En dag som man bara önskar livet av alla bara för ATT.

Jag vaknade i detta tillstånd och just nu hoppas jag aldrig gå ur det.

Alla retar mig och jag vill bara gråta.

Min sorg har övergått i ILSKA.......AGGRESIVITET......

jAG HATAR ALLA FÖR VAD DE HAR GJORT EMOT MIG, JAG HATAR ALLA SOM NÅGONSIN HAR ÖPPNAT KÄFTEN OCH JAG HATAR ALLA SOM ÄR NÖJDA NU......

SOM SAGT FUCK OFF AND DIE....................

Mina barn bara gnäller men det är ganska logiskt när jag springer runt som ett åskmoln och hatar alla och lika fort faller i tårar.

Jag orkar verkligen inte mer.....

Känner att jag skulle vilja vara fri,,,, fri från allt........

Jag menar inte dö men bara få glida runt och sörja och studera alla människor.

Förmodligen om jag skulle få det privileget vet jag att jag bara super och bråkar.

Känns som att konstant fylla är svaret på mina bekymmer.

Alla som är vid sina sinnens fulla bruk vet att jag inte har svaret på alla frågor och speciellt inte hjärtefrågor.

Jag har riktig djävla hjärtsorg.

Det gör faktiskt ont på riktigt, fast inte bara i hjärtat utan i hela kroppen.

Har funderat på att skaffa mig ett ligg, men hoppas kanske innerst inne att han ska komma tillbaka.

Ändå så vet jag inte om jag VILL ha han tillbaka.

Jag är så besviken på att han ens orkar lyssna.

VARFÖR??????????????????????????????????????? ???????????????????????

Men han är tydligen själv så besviken.

Jag gjorde mina misstag men kan inte ändra dom.

Jag flyttade så ingen får för sig att jag är otrogen eller någonsin varit imot honom.

Jag skulle aldrig kunna va det mot Alex.

Nu i efterhand önskar jag nästan att jag hade varit det för då hade jag inte försatt mig i en situation att blivit sårbar.

Sårbar blir du bara när du släpper någon in på livet och det är då de hugger dig.

Även om du anar och misstänker att något är fel så gör det svin ont om du VERKLIGEN ÄLSKAR.

Nu tänker jag försöka bygga upp min sköljd igen och använda män som förbrukningsvara.

KK=knull kompis.

Det var verkligen en klippsk djävel som kom på det.

Varför bli sårbar när du ändå kan få det bästa av livet.

Äta kakan och ändå ha kvar den.......

MOHAHA MOHAHA MOHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0