11 februari 2008

Cyniska sidor
Mån 11 feb 2008 11:00
Övrigt, 21 läsare totalt
Nu börjar man väl fundera..
Whaaaaaat is going on...
Börjar som sagt att bli kär.
Det måste vara så, det killar i magen och jag blir glad varje gång han hör av sig.
Men nu är jag förhoppningsvis i fel period av månaden.
Letar fel och då menar jag fel på ALLA..
Hel stört egentligen men känner mig cynisk och grubblande.
Måste reda ut om detta är vad som kallas förälskelse
eller om jag håller på att tappa greppet.
Vad är egentligen kär?
När man är kär ser man inte den andras fel och brister...
Är det verkligen så?
Hur svårt kan det vara???
Men som jag brukar att säga.
DET SOM INTE DÖDAR EN GÖR EN STARKARE....
THAY´S LIFE.....

Men mina vänner önska mig lycka till oberoende beslut..
Mohaha Mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0