11 juli 2008

Bh size
Fre 11 jul 2008 07:00
Övrigt, 17 läsare totalt
Hejsan.
Nu är det inte ens en vecka kvar....HEM.
Vi har det faktiskt mysigt och trevligt här men det är ju inte hemma.
MIn sjukskrivning gick ut i måndags också så nu går jag utan ersättning, det suger...
Det är lite märkligt detta, för hade jag varit soc fall hade jag varit berättigad till 2 veckor semester med full norm, men som arbetssökande ska du alltid vara tillgänglig.
Men , men jag klarar mig på något vis.
Det finns seriöst ingen våg här så det ska bli mycket spännande att komma hem till min våg och måttbandet.
Jag köpte mig 2 nya bh häromdagen, jag drar fortfarande DD eller numera heter det E, fast storleken runt har minskat till 85 utan att strama, NICE...
Det är ju de jag varit mest bekymrad över....
Igår var vi på ett ställe som hette mixranch, det var mycket trevligt.
Solen sken mycket tydligen, för vi stannade bara 4 timmar men ser ut som kräfter alla utom den yngste för hon har lite utländska gener från pappa.
Sen var vi till Johan´s pappa med fru och grillade.
De bjöd på kyckling och grönsaker, det var förbannat gott.
Sen var det hem med våra röda kroppar och duscha och vallas in så det skulle spänna minst möjligt inför natten.
Men, men det var allt för denna gång.
Hoppas att ni har fått era vykort hemma nu...

Puss och kram från en gammal gam (hahahahahahahaha)............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0