14 juli 2008

Mammuttar & Papputtar
Mån 14 jul 2008 08:21 (Uppdaterad Mån 14 jul 2008 14:31)
Föräldraskap & Barn, 22 läsare totalt
Fy fan, vad jag börjar längta hem.

Johan´s mamma och styvfar är jätte snälla och trevliga.
Igår bjöd de oss alla på seriegården, det är en stor trädgård med massor av figurer från typ alla serier.
Efter det åkte vi och handlade för de bjöd även på grillat... Jättegott.
Johan´s mormor och morfar kom också, de var också gulliga.

Linsan saknar sin mormor jätte mycket nu.
Så här länge har hon aldrig gått utan mormor.

Det verkar som hon har blivit sjuk igen också...
Kissat på sig 3 gånger nu och säger sig ha ont i magen.
Inte bra alls, nu får de faktiskt hitta på något.
Hon kan inte gå med urinvägsinfektion hur länge som helst...
Hon är skit besvärlig eftersom det inte finns en chans i helvete att få i henne medicin.
Men, men...

Johan kollade in släktträd igår för att kolla risken på tvillingar.
Jag har på mormors syster och han har på farfar.
Så vi ligger i riskzonen, MEN jag har faktiskt klarat mig förr.
Jag börjar bli bebis sugen så det kliar i musan hahahaha.

Nejdå men visst funderar man.
Varför försöka planera in allt så jättenoga, det kan skita sig ändå...
Linsan var planerad under en längre period, nu är jag själv med henne...
Men TÄNK OM Johan också skulle dra.

Då är jag 3 barnsmamma, ENSAM...

Förutom på min äldsta då, för hon har en underbar pappa...
Svenne han är verkligen en PAPPA.
Där har vi ett mycket bra fungerande samarbete.
Vi har varannan vecka.
Kan byta om det behövs.
Aldrig problem att hjälpas åt.
Och sist men inte minst,
Svenne och jag är vänner...
Tack och lov för mogna PAPPOR....

Så vad säger ni:
SKA VI LAGA BARN INNAN PAPPUTTARNA DRAR,,, MOHAHAMOHAHA.

Dessutom mina nya mått:
BYST : 115 cm
MIDJA : 108 cm
STUSS : 138 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0