14 november 2007

TIDEN GÅR OCH VÄNNERNA BESTÅR
Ons 14 nov 2007 19:17 (Uppdaterad Ons 14 nov 2007 23:22)
Övrigt, 19 läsare totalt
Tjena alla mina trogna läsare.

Har suttit och läst lite i mina gamla bloggar.

Ganska kul att se hur livet och jag som människa utvecklas.

För nästen ett år sedan lämnade jag huset som Alex och jag bodde i.

Tog mina grejer och hoppades att han ville komma efter.

Men ack vad jag bedrog mig.

Då var det han som ville dö och hotade att köra ihjäl sig vid varje resa till norge.

Sedan blev vi ett par igen från februari till april, totalt 3 månader till.

Våran underbara tid ihop varade i 4 år och 3 månader inklusive 3 månaders paus.

Så vi hade ett förhållande i 4,5 år.

Nu har jag varit singel i 8,5 månader.

Helt otroligt, men fantastiskt skönt.

Under denna tid har min själ läkt och mina barn har fått kanske lite för mycket uppmärksamhet.

Men tiden och lusten finns.

Mina barn betyder allt för mig.

Efter barn och familj kommer mina underbara vänner.

Har upptäckt att alla inte är vad de verkar vara.

En del förvånar en till det positiva och en del till det negativa.

Jag älskar mina vänner.

De jag älskar vet om det för jag tänker på dom och bryr mig om dom.

Jag ska snart hitta på något kul...

Vad? Det är min lilla hemlighet...Mohaha Mohaha

Så till alla mina vänner TAKE CARE........

Och till alla andra....FUCK YOU....I'LL BE BACK.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0