15 april 2007

Efterlysning
Sön 15 apr 2007 18:08
Övrigt, 19 läsare totalt
Hej igen...

Nu är jag tillbaka efter helgens bravader.

Var till en kompis som hade en liten fest,

tydligen inte nog liten.

Mina underbara skor försvann.

Mina beige slitna loafers.

Skonas bästa tid passerades för flera månader sedan men tydligen hade någon användning för dom

Och då menar jag att någon faktiskt snott dom för det fantes inte ett par kvar när alla gått.

Jävla löst folk.

Hädanefter tänker jag aldrig mer ta av mig skorna eller jackan när jag inte har full kontroll på dom.

Se vad som sker, skavsår på hälerna efter mina andra skor som jag nu tvingas gå ut.

Buhu, jag är ganska upprörd över mina skor.

Men nog om mina skor.......................

Kvällen i sig var skit kul så för att se positivt på det så kostar det att ligga på topp.

Vi drack lite öl och ice tills vi blev sådär lagom full.

Den känslan är underbar.

Om man kunde garantera att alltid hamna i det tillståndet skulle jag lätt vara alkolist.Haha

Mitt liv börjar lungna sig tycker jag.

Jag börjer komma över Alex, inser att det är över och jag klarar mig ändå.

Mitt liv kommer att gå vidare tack vare mina vänner och familj.

I LOVE MY LIFE.

Allt löser sig men visst det kommer tunga stunder.

Men jag har insett att det går över även om det är tungt........

Som man bäddar får man ligga och jag har väl säkert inte gjort allt rätt heller.

Alla gör sina misstag och om sanningen ska fram blev jag varnad redan från början.

Men envis som jag är så ville jag och trodde att det skulle gå.

Allt känndes så rätt.....

Kommer nog aldrig bli så älskad som jag faktiskt var av honom.

Han verkligen avgudade mig i början och jag tyckte han var min framtid.

Synd att framtiden bara varade lite över 4 år.

Men Linsan kom ut av det och för hennes skull och Evelinas är jag stark och satsar på framtiden.

Everythings gonna be alright, everythings gonna be okej................

I Will Survive.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0