17 maj 2008

Nu kör det igång....
Lör 17 maj 2008 07:19 (Uppdaterad Mån 19 maj 2008 10:49)
Hälsa & Motion, 21 läsare totalt

I fredags ringde det från skyddat nummer till min mobil...
Det var sjukhuset i Torsby som undrade om jag var redo för operation.
Sjuksköterske strejken är ju inte över än men om jag var villig att börja "flyta" på lördag så blir jag opererad 9 juni...
Jag tackade ja och tar risken.
Seriöst, snart måste de gå med på deras krav.
Fattar de inte vilken utbildning och ansvar de har???
"Flyta" betyder att leva på nutrilett och dyligt, max 800 kalorier om dagen.
Mina måltider under helgen har bestått nutridiet drinkmix.
Jag tror seriöst jag spyr.
Det smakar skit och lämnar tungan mjölig...FYFAN..
Men det är värt det för jag måste gå ner minst 7 kilo innan operation annars öppnar dom mig med en STOR skalpell ;(
Går jag ner som jag ska så blir det titthål.
Så nu är det bara att se glad ut och svälja.
Jag ska ju ha i mig 7 påsar om dagen. BLÄ...
Resultaten är tyvärr 2 påsar på lördag och 3 igår,
får hoppas att cambridge tanten hör av sig för det smakade inte skit direkt.
Så nu ska jag låta er läsa och se mina framgångar.
Ska även ta foto så ni får se hur jag ser ut (sker dock på egen risk) MOHAHA MOHAHA.
Ni ska få min vikt och vissa mått då jag blivit grymt tuttfixerad av rädsla för att de försvinner...
TÄNK om jag blir supersmal utan tuttar. FYFAN, säger bara FYFAN...
VIKT : 142 kg
BYST : 118 cm
MIDJA : 116 cm
STUSS : 145 cm

Så där mina vänner, nu händer det grejjer...

Hejpa hejpa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0