18 april 2007

NERVÖS MÖTE
Ons 18 apr 2007 21:12
Relationer & Sex, 30 läsare totalt
Hej igen..

I natt kommer exet till stan.

Så imorgon ska han ha våran dotter hem till sig.

Jag har lovat att komma upp med hennes prylar hem till honom.

Jag är skit nervös för att träffa honom.

Jag är livrädd för att fasaden ska spricka.

Jag har lyckats riktigt bra nu att hålla modet uppe, verkat glad och nöjd.

Jag försöker verkligen, som sagt denna gång är det inte "bara" slut det är ÖVER.

På riktigt.

Det är tungt, jag vill både ha och samtidigt är jag skit besviken och riktigt sårad.

Jag undrar hur det ska bli att ha sex med en annan kille.

Har som sagt haft samma partner i nästan 4,5 år.

Det är LÄNGE.

Jag behöver nog ett ligg, det är lättare att förtränga / komma över då.

Den filosfin har jag alltid levt efter.

Max två till fyra veckor efter att förhållandet tagit slut ska du i säng med någon annan.

Det har fungerat hittils, men då har inte känslorna varit så starka.

trodde tårarna var slut men de bara rinner och rinner.

Jag vill inte träffa honom men fattar själv att det inte blir lättare med tiden.

Ibland, när stunder som dessa kommer kan jag inte låta bli att fundera:

tog han mig tillbaka bara för att ge mig hoppet och för att såra mig.

Men det var faktiskt jah som avslutade förhållandet, men han har blivit så knepig.

Hans känslor är säkert borta för länge sedan, det borde jag förstått.

Han vill jobba i norge fast han har en ljuvlig prinsessa här.

Hur kan man låta barnen komma i andra hand???

Tryggheten skyller han på.

Linsan trygghet och fader förebild, vart är den då???

Jag bara orkar inte mer.................

Jag är bara 27 år men har svårt att tänka mig ett liv med kärlek.

Just nu vill jag bara ta det lungt, känna lite på hur det är att vara singel och ragga lite..

jag var ut förra helgen och jag är inte avskräckt av killer/män än.

Numera känns det inte så onaturligt att bli raggad på eller att ragga själv.

Vet inte om jag är bra på det i och för sig, har som sagt inte fått någon i säng. Haha

Undrar hur det ska kännas när det blir närhet.?.?.?

Allt är svårt men bara lugn....



I`LL BE BACK.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0