18 april 2008

Sista dagen...
Fre 18 apr 2008 21:36
Övrigt, 30 läsare totalt
Idag var det sista dagen på VIKTiga mål- kursen...
Nu är det "bara" att vänta in remissen för operationen.
Har haft lite tid att tänka på saker som påverkar livsbeslut och vanor.
Har kommit fram till att de flesta vanor kommer från min uppväxt,
försöker bryta ätmönsteret, för det är ju inte nyttigt.
Måste få nyttigare vanor för mina barns skull.
Men som allt annat tar saker och ting tid att förändra...
Är så trött att tänka men jag är nu på väg upp mot ljuset.
Jag försöker sålla vänner fortfarande för det är inte alltid som det ser ut på ytan.
Man kan bli så grymt besviken på människor efter flera år.
De visar en sida en dag sen bara pratar de skit om en.
Men, men så är det väl med alla som inte har hittat sig själv...
Men med de svårigheter som jag gått igenom i mitt liv
 ska det mycket till för att jag ska knäckas.
Men jag är ju inte guds bästa barn heller.
Jag gör tyvärr också mina misstag och det får man stå för och leva med.

DET SOM INTE DÖDAR EN GÖR EN STARKARE........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0