19 mars 2008

Känns det bra???
Ons 19 mar 2008 06:08
Övrigt, 23 läsare totalt
Har ju som sagt en ny pojkvän...
Han är skorpion!!
Skorpioner är tydligen lite hemlighetsfulla av sig,
inte som mig altså.

Jag bara vägrar hålla käft liksom.
Har gått igenom alla mina bra och dårliga sidor utan att dölja något (det suger ju).
Men , men då vet han ju hur allt ligger till.
Vill förbereda honom på det värsta.
Jag är ju trotsallt lite mer erfaren och har bättre livskännedom om mig och livet i allmänhet.
Det suger också...haha

Nej men seriöst.
Det jag vill komma fram till är att jag försöker fråga om lite saker.
Men han berättar bara exakt det som jag frågar om,
inga detaljer i onödan WHY???
Antingen så döljer han något annars är han så...hmmm

Jag har frågat om vad hans familj säger.
Pappa verkade bli glad och mamma bara frågade om det känns bra.

Undrar vad han har berättat?
Har han missat detaljer som,
hon har 2 barn , med 2 olika pappor...
ålder...
arbetslös...
var ju ensamstående...
Låter ju som värsta kapet NOT.(LOL)

Eller är helt enkelt detta en familj som faktiskt vill att barnen ska växa upp och ta ansvar för sitt eget liv???

Hmm tycker faktiskt att skorpioner ska kallas strutsar istället.
Stopp huvudeet i sanden, får ju lika mycket info då med HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0