19 November 2007

Musik och deja vue
Mån 19 nov 2007 20:48 (Uppdaterad Mån 19 nov 2007 20:51)
Musik, 19 läsare totalt
Hallå allihopa...

Sitter här i min ensamhet.

Barnen har somnat och det blir alldeles lugnt utom musiken som spelar ur hemmabiot.

Jag älskar musik och är lätt all ätare inom musik (också) hahaha

Mina favoriter är just nu 2 speciella låter.

1 norsk med en tjej som heter Sichelle och låten heter Fuck deg.

Den får mig att tänka på Alexander och tiden som har flytt.

Det är så mycket likheter och mina känslor överensstämmer otroligt med hennes.

Sedan är det Anton och Affe med frågan på livet.

Mycket bra takt och kul människo utveckling.

Sedan är det Sean Kingston.

Vilken duktig kille.

Just nu älskar jag allt som jag kommit över med honom.

Vilken underbar liten knubbis.

En sådan kar vill jag ha....MUMS MUMS hahaha

Snart är det helgen igen.

Nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förrutom att.....................................

Jag är såååååååhhhhäääääääääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

SUGEN på RUSSINBULLER..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0