20 maj 2008

Synden
Tis 20 maj 2008 20:50
Hälsa & Motion, 20 läsare totalt
Hejsan.
Nu har jag flytit sedan lördag.
Det har gått såhär:
Dag 1 Lördag : 200 kcal och 1 liter vatten. (dårligt som fan)
Dag 2 Söndag : 300 kcal och 1,5 liter vatten (bättre men bad)
Dag 3 Måndag : 200 kcal och 3 liter vatten (dårlig kcal men bra vatten)
Dag 4 Tisdag : 200 kcal och 3 liter vatten och PIZZA 700 kcal... (bad as hell med pizza)
Så går det när man är sugen så en nästan dör.
Jag skojjar inte det känns som döden att inte få tugga.
Har som tur är fått tuggummi av tandläkaren, men hur gott är flourtuggummi....
Nu blir det att hålla sig stark för det ska minska minst 7 kilo till 8 juni...
Det är fan tragiskt men man måste tänka på vilket mål och syfte denna operation har.
Är sur på gubben också...
Så djävla uppenbar..........................FUCKER....... .........

Nu skiter jag i detta och stänger datorn och förflyttar rôven framför nästa (dum)burk...

Hejpa mina vänner och andra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0