27 februari 2008

Mina vänner
Ons 27 feb 2008 07:29
Övrigt, 19 läsare totalt
Hejsan alla glada.

Nu har en vecka med lilla darlingen på besök gått förbi.
Var skitnervös att det skulle komma fram sider jag inte gillar.
Du vet, alla människor har ju fel och brister.
Tyvärr är det sant, även jag, svårt att tro men så är det. HAHA
Men i ett förhållande hänger det ju på vilka fel och brister man kan leva med.
Än så länge så fungerade det över förväntan med han.

Hittade inga fel jag inte kan leva med fast han;
Lämnar strumpor på golvet över en dag...
Stökar med kläder....
Torkar inte av bordet efter måltid...
Är ganska seg...
Tar sånn tid att bli klar när man ska ut....

Så vi får väl se hur det går...
Detta mina vänner är spännande. hahahahahaha
Nej då skojjade bara.

Så nu är jag själv och tar det lugnt en sväng får väl se när han kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0