27 mars 2007

NU ÄR DET DAGS
Tis 27 mar 2007 19:32
Hälsa & Motion, 14 läsare totalt
Det är nu snart ett år sedan jag sist skrev....

Mycket tragiskt, tänk om ni vill veta vad jag gör..

Men nu är jag tillbaka och tänkte hålle er uppdaterade med mitt liv.

Jag är numera särbo och har varit det sedan 11 december 2006.

Var faktiskt singel ett tag också men det var en övergående fas.

Singellivet är inte för mig, har haft förhållande i över 4 år nu.

Till och från eftersom jag som sagt var singel ett tag.

Kan därför inte ragga och flirta vet jag inte heller hur man gör.

Efter ett tag i ett förhållande så flirtar man inte länger och raggningen är väldigt framåt.

Och då menar jag framåt iallafall för mig som är lite frispråkig.

Tror det skulle vara svårt att få någon i säng med kommentarer som:

Barnen sover........

Jag tänker ta en snabb dusch och raka mig så du inte får för långa hår i munnen.

Lust att smutsa ner min säng, har ändå ingen tid att byta på den.

Hör, hör du barnen det är bara att kliva av....



Nej därför får jag förlita mig på seriösa förhållanden.

Det enda jag gjorde under mina barnlediga helger var att supa,

inte det värsta men när man spyr och däckar hemma hos andra är det dags att lugna sig.

Nu är det snart sommar och jag håller på med en drastisk förändring i mitt liv.

Jag har nu haft en genomrensning i mitt psyke i några månader så nu tar vi nästa steg.

Ska börja på gym nästa vecka, går nu på pencillin...

Har varit upp och fått personlligt träningsprogram.

Ska lyfta skrot (tufft va) 2 gånger i vecka och promenera 1 timme 3 gånger i veckan.

Sen kommer jag att bli konstant trött och sliten till att börja med,

men sen blir jag piggast i kommunen.

Tänker hålla er upptaterade med mina otroliga framgånger.

HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0