27 oktober 2007

Jobbigt
Lör 27 okt 2007 06:54
Utbildning & Jobb, 14 läsare totalt
Nu har jag börjat jobba heltid.

Det är jobbigt och jag är helt slut i kroppen.

Efter nästan 1 år hemma så är kroppen inte van.

Har mycket mindre ångest när jag trivs på jobbet.

Det fungerar och jag samarbetar med en regelbundet.

Tycker att livet börjar räta upp sig men det är alldeles för lite tid på dagen.

Jag lämnar Linsan 6.30 och börjar jobba 7.00

Sen slutar jag 16.00 och hämtar linsan igen, är då hemma ca 16.15

Sen är det utfodring och städ eller tvätt.

Klockan 19.30 är det dags att göra sig klar för sängen och sen lägga sig och sova.

Eftersom jag är sliten så brukar jag också somna.

Det känns som det ända jag hinner med är jobba, pyssla lite och sova.

Det är väldigt lite tid över för kompisar just nu, men jag lovar att komma tillbaka.

Bara jag har vant mig och inte är så sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0