29 januari 2008

Final destination
Tis 29 jan 2008 06:39
Föräldraskap & Barn, 21 läsare totalt
Hallå...
Nu är snart domedagen här..
På fredag mina vänner händer det grejjer.
Min vän kommer med tåget klockan 09.58 till karlstad.
Men han ska strosa runt lite i karlstad för kl 10.00 ska jag befinna mig i tingsrätten.
Vi får se hur allt går och då menar jag med allt.
Vet inte vad jag är mest nervös för....hehehehe
Hoppas nu att Alexander vill börja ta Linsan igen.
Han fattar inte vad han går miste om..
Linsan är så charmig och go.
Blygheten börjar bli bättre och hon hälsar till och med på främlingar. haha
Men det blir nog svår i början för nu känner hon inte igen honom på foton länger.
Det enda hon kommer ihåg med pappa är att hon fick godis och att de var ute och åkte.
Tragiskt, frågar du mig.
Vi får se det är ju snart dags nu sååå....
Kan inte dra ut det så mycket länger nu.
Men dagis säger att hon är en go och underbar flicka och att
det inte märks att det saknas en fadersgestalt.
Tar det som en komplimang...
Jag är en bra mor och en riktigt hyvens tjej. haha
Har återhämtat mig mycket efter hans svek och mår bättre än någonsinn.
Längtar tills livet är "normalt" igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0