29 november 2007

Stockholm
Tors 29 nov 2007 02:49
Resor, 17 läsare totalt
Från lördag till måndag var jag i stockholm med min mycket underhållande kompis Nina.

Hennes far Attie fyllde 50 år.

Vi hade skit kul.

Nina var totalt askalas redan när vi kom fram på festen.

Hon kan dricka hur mycket som helst men är jätte lätt påverkad.

5 öl och hon joddlar turkiska in puplic.

Så efter mycket upprepade frågor och lättare sexuella trakasserier på taxi chaffören kom vi in på festen.

Hon började omedelbart ett tala om att hon var där och sedan höll det på......

Bästa med hela resan var:

Nina you gonna love this.................

Vi ska gå hem till hennes pappa några trappgångar bort.

På vägen dit var det en liten uppförsbacke,

där tar Nina sin runda fot före den andra och trillar om kull.

Hennes pappa är finländsk så han lät som ett litet mumintroll och säger :Nina , nu är du för full.

Nina som då ligger på rygg svarar ; Nej pappa, jag solar ju solarium.

Vill då bara påpaka att klockan var typ 17.00 och då är det inte ens ljust...

Jag gjorde allt i min makt för att inte skratta mig harmynt och hoppas jag lyckades ok.

Det var en trevlig resa med onödigt mycket mat...

Så nattens slut kommentar är MUMS MUMS MUMS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0