3 juni 2008

Journalinskrivning
Tis 3 jun 2008 06:59 (Uppdaterad Ons 4 jun 2008 06:59)
Övrigt, 18 läsare totalt
På måndagen den 2 juni var jag på journalinskrivning i Torsby.
Det var blodprover och ekg som skulle tas.
Jag var i prima skick, lite förhöjd sänka men, men.
Hoppas den sjunker till måndagen då det är planerad inläggning.
Jag ska vara där klockar 14.50 för inskrivning och opereras sedan den 10 juni.
10 juni kommer alltid vara speciella datum för mig.
År 1997 föddes min första dotter på detta datum.
Jag skulle fylla 18 den sommaren så det var en helomvändning för en tonårstjej.
Men det är absolut inget jag ångrar, min stora ängel.
Och i år är det den enorma starten på en total livsomvändning.
Man får ju lov att bli religiös nu och be att det inte blir några komplikationer.
Det vore ju tragiskt om det inte ska vara mina stora positiva förändringar i livet.
En annan sak som är collt är att båda dessa tilfällen infaller på tisdag...
Jag är inte ett dugg nervös ÄN kanske jag ska lägga till.
Jag har ju som sagt funderat väldigt länge på detta enorma beslut.

Men detta är mina nya mått;
VIKT : 134,8 kilo
BYST : 118 cm
MIDJA : 112 cm
STUSS : 144 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0