4 februari 2008

Resultat...
Mån 4 feb 2008 21:54
Övrigt, 19 läsare totalt

Helgen som gått...
Var helt fucking underbar mina vänner...
Vi var på förhandling som gick bra mycket bättre än förväntat...
Sen så drog vi hem...
De underbara människorna från linde var i stan och gjorde sig hörda. haha
Ska lägga ut lite foto senare när jag får hem kamera kabeln.
På fredagen var jag hemma och myste med _____.
Vi hade jätte trevligt så vi la oss 21 hehe.
Sen på lördagen kom The Linde people och åt sen var det party (för de som dricker).
Men jag kan ha kul nykter också så det är inga problem...
Kvällens roligaste händelse var:
ELVIS... Altså seriöst hur kan någon vara så galen hahahahahaha
Vi åt som sagt var och han skulle ta mer mat.
Han reste sig från bordet lyfte tallriken över huvudet och sa såhär hungrig är jag.
Sänkte händerna och som alla vet är inte avståndsbedömningen den bästa när man är alkoholpåverkad, så när han sänkte lite för fort så krossade han tallriken mot huvudet.
Ni skulle sett hans ögon, det var nog gränsfall vad som var störst tallriken eller hans ögon.
Sen hade denna underbara kille skrivit en låt om oss Hahahaha.
Han ritar och spelar gitarr som den entertainern han är....
SÅ summan av kardemumman är...
MINA VÄNNER NI ÄR BÄST......................

   Och sist men inte minst Puss till min lilla speciella vän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0