5 februari 2008

Killningar i magen
Tis 5 feb 2008 18:50 (Uppdaterad Tis 5 feb 2008 19:47)
Relationer & Sex, 21 läsare totalt

Nu är det nog klippt.
Tror fan jag håller på att bli kär.
Hade ju en speciell vän på besök i helgen...
Han är jättesöt och charmig.
Verkar pålitlig och ärlig.
Ärlig så det kan kännas.. I LOVE IT...
Exempel; frågade om han fann mig attraktiv.
Svar; nej inte riktigt attraktiv men djävligt charmig.
Hahaha hur mycket mod tar det för att säga en sådan sak.
Gillade vidare hans fortsatta kommentarer om att jag är snäll och gullig.
Precis som det skulle vara en överraskning.haha
Men nog tände han på mig TRUST ME ^^
Mycket trevlig kille, absolut min typ...
Vi får väl se om jag kan få han i fördärvet hehe.
Men jag tänker på honom mycket och saknar honom mycket.
Kanske beror det på ren kåthet men det tror jag inte...
Nej detta är en vild satsning men vem vet, det kan vara något speciellt...

Det känns speciellt just nu men känslan kanske försvinner lika fort som den uppkom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0