9 april 2007

Ensam
Mån 9 apr 2007 09:08 (Uppdaterad Tors 12 apr 2007 18:44)
Föräldraskap & Barn, 20 läsare totalt
Så... Nu var det gjort igen.

Singel och ensam förälder.

Alexander och jag beslutade att vi inte orkar mer.

Hans mamma drog som vanligt i gång en hop lögner som hon bara spydde över Alex omedelbart han anlände till stan

Sen kom han till mig , sa givetvis inget då (för det är jobbigt att bråka på natten).

På morgonen innan Linsan kom till dagis var det igång.

Jag ska tydligen ringa mitt ex som är gift och har barn det senaste jag har hört.

Kunde även uppvisa specifierade telefonräkningar och där fantes inte ett ända nummer till danmark med....Hmmmmm

Sedan så langar jag alkohol bara till mindreårige......Malin tackar alla för den anklagelsen...

Nej så då tyckte vi det var bäst att skita i allt, eller det ville han inte heller.

Men han orkade inte mer, så då ska inte jag plåga någon.

Tog saken i egna händer, tackade för mig och lämnade tillbaka nyckel och ring.

Denna gång väntar jag inte, tänker han lyssna på allt skit och springa till mamma så för det vara så.

Jag klarar mig alltid på något vis.

Denna gång är det jobbigare än sist för jag tror inte att det någonsin kommer att bli vi igen.

Sist var jag osäker, och då löste det sig.

Nu är det klippt, jag har redan kontaktat soc så vi får papper skrivna.

Vi får väl se hur det går med Sofia i denna fråga.

Nu är jag ingen familj offentlig heller.

Ja ni, mina vänner. Livet är hårt och plågsamt.

I går låg jag i magsjuka också, började misstänka fyllesjuka men den borde varit där från morronen av.

Runt 12 snåret bara vred det om i magen på mig och sen var jag liggandes.

Men det är lungt för jag är super mamman, det är bara att lämna barnen ändå och åka på jobb.

Jag fick bara hem den ena, den yngste.

Men det gick bra, hon tittade på film hela dagen då är det bara höger näven som behöver röra sig lite, för filmerna kan hon byta själv.

Idag mår jag mycket bättre, lite slö bara men det blir så när du inte har ätit eller druckit på 1,5 dygn.

Måste snart in och duscha, tänker inte hamna i en depression igen.

Ska börja ta hand om mig mycket bättre.

Det måste man kanske som singel, så man slipper vara det hela livet.

Så min plan på att vara nyttig är kvar, bara tyvärr så blir det mer alkohol inblandat.

Jag vet att det inte är bra men det blir så när man vill ut mer.

Var på byz i helgen, han ser bättre ut på bild, men det var kul.

Trångt, svettigt och mycket folk.

Nej.....Veronica....Life goes on....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0