9 juni 2008

TIME TO GOOOO
Mån 9 jun 2008 08:28
Hälsa & Motion, 25 läsare totalt

Sista tiden hemma innan operation.
Jag har helt djävla ångest för att lämna min lilla ängel här.
Jag har inte varit ifrån henne mer än 2 dygn då jag var på kryssning och 50 års kalas i Stockholm.
Och nu kan det bli ca en vecka.
Jobbigt...
Men vi har sovit jätte skönt inatt, det är huvudsaken.
Tror inte hon förstår så mycket än men det är fördel att hon är i hem miljö.
Så nu dricker jag kaffe och har tagit ett nytt foto och nya mått och vikt.
Är lite nervös men viktnedgången kan man inte klaga på med tanke på vad mycket jag har cyklat sista veckorna...
Jag vill ha min NINA CAMEL HUNTER...
HEJPA ALLA MINA VÄNNER.................


VIKT : 134,9 KILO
BYST : 116 CM
MIDJA :115 CM
STUSS :142 CM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0