BITTERFITTOR

Har kollat runt på lite foton och kommentarer på facebook.
Det verkar inte bättre än att min blivande make är ett barn eller att alla faktiskt ser på honom som liten.
Så med tanke på min ålder och livserfarenhet så måste ju jag då räknas som en pedofil.
Som släper detta stackars försvarslösa barnet till altaret och tvingar honom skaffa barn med mig.
Jag ooooo grymma syndare.
Fast efter lite lättare efterforskning så verkar "vännerna" mer gå under avundsjuka bitterfittor, som vi kallar de i värmland.
Familjen är en annan femma för är man uppvuxen ihop och alltid varit yngre är det klart man är "liten".
Mina barn kommer alltid vara relativt små i mina ögon.
Men kompisar som anser att giftermål är tragedi i samma ögonblick som de ändrar sin status från "har ett förhållande" till "singel" tycker jag är patetiskt.
Bara för att deras förhållande inte fungerar gång på gång så finns det faktiskt folk som hittar kärleken....
Så hoppas att ni får leva ensamma och att ni blir uppätna av era katter på ålderns höst FUCKERS.....

Kommentarer
Postat av: helen

bra skrivit...... kram helen

2009-09-13 @ 08:58:43
Postat av: Maddis

Varför kan folk inte bara var glada för någon annans skull...

Vem vill inte hitta den rätte och skapa familj på de vis som du är på väg att göra...

Det är nog som du skriver, Ren Avundsjuka.



Det är på ett sätt mkt tragiskt att du nu får reda på vilka som verkligen är dina vänner, nu när ni skulle haft som roligast när du gifter dig.

Jag förstår att det måste kännas i hjärtat.

Men samtidigt på något konstigt vis kanske det är skön å veta vilka ens riktiga vänner är.



Men jag lovar dig att jag är i alla fall både glad för din skull och avundsjuk på dig att du ska gifta dig...



"YOU GO GILR..."

2009-09-13 @ 09:22:15
URL: http://maddizz.blogg.se/
Postat av: Carola

VÄLDIGT bra skrivet.Men det är Filipstad i ett nötskal,inte kunna glädjas åt andras framgångar o lycka,tragiskt minst sagt.

2009-09-13 @ 14:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0