Nära nu

Nu sitter vi här på gotland.
Dagarna närmar sig fort.
Det är snart dags att säga de lovande orden för hela livet.
Känner att jag egentligen vill lägga mig ner och bara gråta, är så sjukt nervös.
Tänk om vi glömmer något viktigt.
Som tex rätt namn eller trosor eller.......
Listan kan göras hur lång som helst.
Men jag hoppas och tror att allt är under kontroll.
De hjälper till jättemycket häromkring.
De från fastlandet åker redan kl 08.05 på söndags morgon så därifrån blir det inte mycket hjälp.
Men vi ska fixa iordning dukning och dekorationer imorgon och blommor ska handlas in.
Så på lördag är det "bara" att fixa till oss.
Smink,nagler, klädsel osv.
Och givetvis barnen, det är nog där det blir svårare.
De kommer väl känna av nervositeten så de stretar väl imot så mycket som möjligt.
Men om vi har tur så ska allt lösa sig på bästa möjliga vis.
För på lördag är ju både farmor, mormor, morfar och Svenne här.
Det borde finnas en vuxen till varje barn.
Allt blir nog fint om än lite stressigt och kaotiskt.
Fy fan jag känner att vi behöver mjölk och godis.
Fast tyvärr så äter inte jag godis längre vilket gör det hela jobbigare för det var dåligt med röda bär i kellogsen.
Behöver sött för att trösta mina nerver...
Behöver / vill ha är typ samma sak...
Åtminstonde i min värld numera...
Det är tur att sömmerskan finns här på ön för jag har tydligen minskat i vikt så nu måtte vi sy in klänningen igen.
Men det fixar Eivor, Görans mamma.
Nej nu fryser jag helt sjukt mycket så jag måste gömma mig under täcket och åtminstonde spela förlamad ett tag........
Hejpa alla därute, kryssa fingrarna att han verkligen säger JA....
Annars kommer spänningen i bilen hem vara spännande....
hahahaha

Kommentarer
Postat av: ida

åha.. va kul.. hoppas ni får en helt perfekt dag på lördag och att du har rätt trosor nerpackade :)

2009-09-24 @ 13:14:28
URL: http://mammamoo.blogg.se/
Postat av: carola

LYCKA TILL,ser med spänning fram emot bilderna från bröllopet sen ;-)Hälsa familjen.Kram från Fam.Nilsson i filipstad.

2009-09-24 @ 17:59:54
Postat av: Maddis

Vad underbart för dig... Hoppas man får se underbara bilder på brudparet snart...



Önskar er ALL LYCKA!!



kramar om

2009-09-25 @ 15:54:34
URL: http://maddizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till klart allt går bra,, längtar till bilderna kommer.... stora å många grttis från helen å filip;)))

2009-09-25 @ 21:54:57
Postat av: Helen

Hoppas bröllopet blev bra, eller ännu hellre bättre än bra och att han svarade JA! :-) Kram

2009-09-28 @ 10:52:10
URL: http://vingligaben.blogg.se/
Postat av: ida

nu e de allt dax för en uppdatering från brölloppet :) hoppas ja..

2009-10-01 @ 19:26:51
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0