Ringar

Känner att detta bröllopet gör mig galen...
Jag har inte kontroll på allt och det är helt knäckande.
Vi väntar på våra ringar från ett företag.
Ringarna skulle varit här för minst 3 veckor sedan men min ring har krånglat med leveransen.
Och nu var det tydligen fel på infattningen på  någon sten så det blir att vänta länger.
Vi åker till gotland inom en vecka och har inte vigselringarna klara.
De är färdigbetalade och allt men kommer inte.
Så det är ju inte så att man kan beställa andra sålänge utan ringen är ju liksom ganska viktigt i detta.
Eftersom att Johan och jag inte är förlovade heller så har vi ju verkligen inga ringar.
Och ringen är ju liksom utvald för att det var just de vi ville ha.
Sådant som inte kan göras klart innan och vara klart får mig att freaka totalt.
Jag vill bara gråta och spela död......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0