Intresse????

Hejsan.

Nu är jag tillbaka dock på mycket bättre humör.
Vi lever fortfarande i totalt kaos men vi har det lite bättre i förhållandet.
Vi kommer att övervinna jobbiga perioder och småbarnsåren även om jag får en knäpp ibland.
Det är där våra olikheter kompletterar varann IGEN....

Har fått lite förfrågningar över min blogg.
Jag la inte ut fotot på Johan för att vara djävlig,
utan för att det var ett roligt foto från våran semester i göteborg.
Och visst, jag idiotförklarar honom ibland men man blir trött.
Det är faktiskt därför jag har min blogg, för att ventilera mig lite.

Jag har ett hett humör och skrika är inte min grej.
När jag skriker har det gått långt, alldeles för långt.
Mitt heta humör skulle jag aldrig visa för mina barn,
för det är då jag säger och gör saker som jag oftast tyvärr får ångra eller äta upp....

Vi har konflikter och diskutioner mer ofta än vanligt just nu men som sagt så är det en period.
Och det jag klagar/gnäller på är inget som jag irriterar mig på i 5 minuter
utan det är tjat som har pågått i flera djävla månader.

Men jag tänker lösenords skydda min blogg så om någon intresserad av att fortsätta läsa
om mig, mitt liv och mitt gnäll.
Lämna då en kommentar med mail så skickar jag lösenord till dig....

OM och bara om du får fortsätta läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0