Livsfarliga förtroenden

Hejsan....

Sitter och snokar runt på facebook som man gör rätt ofta.
Man blir chokad vad livsfarliga en del är.
De kan sitta på en fest / fik / cafè eller faktiskt vart som helst och snacka såååå
djävla mycket skit rent ut sagt spy galla över någon.
Sen helt plötsligt är de värsta polarna...

Undrar om detta är något Filipstads syndrom eller om det försigår överallt.
Det gäller fan att veta vem man kan lita på och inte snacka mer skit än du kan stå för.

Mitt motto är hellre olycklig av sanningen än lycklig av lögnen.

Absolut, även om den svider och gör ont men då vet man åtminstonde vart man har folk.
Tänk om någon du litar på snackar skit om dig så fort du vänder ryggen till. OTÄCKT....

Har så jobbigt nu innan flytten, den kommer snabbt och hänsynslöst emot mig.
Är så sjukt rädd att jag inte ska trivas eller att barnen avskyr det eller att jag inte får vänner.
Här uppe har jag några vänner som betyder sjukt mycket för mig.
Kan inte förstå hur vi någonsin kommer träffas igen.
Tänk om man upptäcker att det inte blir någon fortsatt kontakt eller att de som folk flest
i denna stad bara blir helt livsfarliga...
Kan höra dom ; Den där Virr, hon var ju inte klok. Och TJOCK var hon också HAHAHAHA....
Nej, jag skämtar bara för egentligen är jag sjukt smal, på gränsen till anorexisk.... HAHAHAHA

Men på riktigt är det inte prövninger som skiljer de riktiga vännerna från packet.
Och en skit stor och enormt avstånd är verkligen en prövning...

Men jag kommer på besök och då är det fan bäst ni tar emot mig som de vänner jag tror ni är.

Jag är numera äntligen skyddad för fler graviditeter så nu kan min man och jag KELA....
Du vet, lite vuxen kärlek.
Och närhet är jätteviktigt för ALLA förhållanden...
För vi älskar varann men när man knappt kan ta i varann utan att bli gravid då blir det KALLT....

Men nu ska jag visa min man lite LOVE....

Hejpa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0