Mysdag

Hejsan

Allmänt:
Idag har vi tagit det riktigt lugnt och skönt.
Hade tvättstugan men bara 3 maskiner.
Helt otroligt på en vecka,vi har ju i och för sig en enorm tvättmaskin på 8 kilo.
Fantastisk uppfinning detta dära.

Så min man och jag plockade ihop barnen och drog till örebro.
Var på det shaizer billigt så han hittade en musmatta som var enorm.

Sen var det mat på max, älskar max...
Men det var något mystiskt där.
Antingen börjar linsan få matallergi annars var deras bollhav djävligt skitigt.
Linsan fick utslag på hela kroppen så jag sa till och de stängde faktiskt bollhavet.
Gav henne en allergitablett ifall att men det märktes inget på andning eller svällde någonstans.
Inte bra alls...

Mina drastiska humörsvängningar har nu lagt sig lite.
Har haft det jobbigt med humöret och förhållandet.
Givetvis beror det mesta på mina hormoner och att det är jobbigt med barn.
Alla vet att småbarnsåren inte är en dans på rosor utan mycket slit och annat.
Allt annat än glamour.
Min nya lukt är kräk och förmodligen ofräsch.
Hinner dock duscha flera gånger i veckan men skulle behöva det varje morgon och kväll.

Flytten:
Äntligen hittade vi soffor på gotland så nu ska inte våran stora med utan det blir
2 stycken 2 sits soffor och ett par sittpuffar..
I vitt, inte så rockigt men det går för allt är tvättbart och då menar jag ALLT.

Vi håller på att småpackar än.
Är så tråkigt för man vet inte vad man kan ta men mycket är undan.
Vardagsrummet är ju tommt och mycket i köket.
Ska börja i Evelinas rum till veckan för hon leker ju inte längre.
Hon är stor nu så en dator och en säng så klarar hon sig länge.

Hejpa för denna gång...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0