Stressad

Mitt tillstånd är stressad...
Känner mig stressad jämnt numera.
Försöker ta en dag imellan som vi bara varvar ner och umgås med barnen.
Men nog fan hitter man något litet som man hinner göra när de vilar.
Måste försöka varva ner lite mer.
Borde kanske titta lite mer i yoga boken svärmor kom med,
även om den är för gravida så borde principen vara den samma.

Vi har börjat packa och plocka så huset töms ur långsamt men säkert.
Känns gött att det är så nära nu, men samtidigt känner jag mig nervös.
Spännande för barnen med ny skola och dagis,
men man vet att de kommer bli oroliga och "besvärliga" inför kaos som det faktiskt blir vid flytt.
Oberoende hur långt eller nära man flyttar.

Har även varit till tandläkaren med Linsan idag.
Inte kul....
Hon har så kallad outgrundad fobi för sjukvård osv.
Vrålar och skriker så det står härliga till.
Men det gick fint även om det var jobbigt och jag fler än en gång
funderade på att slita med mig mitt hjärta därifrån.
Men medicineringen hon fick ska göra att hon inte kommer ihåg något.
Det är fan bäst för dom det...

Hinner inte mer som vanligt....
fram med arla och milko till bebben....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0