Göteborgmys

Nu sitter vi här på hotellrummet och softar.
Det är så skönt att bara ta det lugnt och göra vad man vill, när man vill det.
Vi har myst och promenerat lite i Nordstan.
Vi hittade Linsans födelsedagspresent, bälte till Johan och en laptopväska till mig.
Var även in på hemköp och köpte frukt och pastasallad, så nu behöver vi inte lyfte våra feta arslen ur sängen förrän imorgon till frukost.
Vi åker ganska tidigt imorgon men det känns inte som ett problem, då vi sparade flera hundra på att åka buss istället för tåg.

Svärmor ringde igår och talade om att de köpt en bil till oss.
En liten minibuss....
Men det var lite fix på den.
Ska ringa imorgon och kolla vad det är för fel.
Bildelar kan ju vara billigare här som vi har biltema och fixit.

Nu ska jag sätta mig på hela ryggen och stirra på folk som skriker av smärta...
FÖRLOSSNINGSKLINIKEN hahaha
Mitt favoritprogram.
Tänk att få bli så drogad under förlossning så man inte känner när det är dags att krysta???
Ändå skriker de??????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Maddis

Härligt för er å verkligen få njuta å BARA VA... underbart.



Njut nu riktigt av lugn å varandra å sitt på hela ryggen så mkt ni bara vill.



Kramizz till er!!

2010-03-19 @ 16:52:41
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0