Uppdaterar för sällan?

Känner att jag skriver för lite här.
Vet inte alltid vad jag ska skriva men jag kan ju tala om att det händer inget med bebisen.
Nu har jag tröttnat på att vila så u börjar livet igen.
Försöker att göra så mycket som kroppen tillåter igen.
Givetvis vilar jag vid smärta men jag ligger inte så mycket.
Det är sjukt tråkigt att ligga hela tiden och man blir super stressad över allt som bör och måste göras.

Idag kommer mamma och Zarah hit för att hjälpa mig med barnen och lite plock.
Zarah och jag ska rensa inför en planerad loppis ute på gården här.
Vi ska upp på den berömda vinden som verkar jäsa över av prylar.
Ändå har vi plockat, städat, slängt och rensat hur mycket som helst där uppe.

Vi har annars haft det lugnt och fint och BIL i snart en vecka.
Svenne har jouren så han behöver inte sin privata bil.
Det har varit skönt att inte behöva planera med någon för handling och små saker.
Men nu när jag börjar röra på mig så kommer det gå lättare igen.

Vädret är vårigt och mina trädgårdsmöbler är på plats i trädgården.
Eftersom vi kommer bo kvar i Filipstad över sommaren så ska tältet över också.

Så färdigt med tråkigaste inlägget EVER....
Hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0