Parkeringssnurra och smisk...

Läste tidningen igår och på något mystiskt vis ska gotlands kommun ta bort vårdnadsbidraget.
Tycker det är ett mycket märkligt drag då det är socialdemokratiskt styre i kommunen...
Kan inte påminna mig att det stod någonstans inför valet...
Det lär ju inte bli populärt med tanke på att alla förändringar på denna ö inte tas imot med ett leende.
Kan inte komma över alla disskutioner om dessa parkeringsautomater.
Tydligen är det de som gör att varje gotlänning går i personlig konkurs.
För skam den som får betala 5 kronor timmen i innerstan för parkering...
5 kronor är fan ingenting...
Med dessa skit snurror som jag vägrar förstå får du bara stå parkerad 2 timmer.
Då borde det inte kosta gotlänningarna mer än 10 kronor pr gång.
Och eftersom det är såååå LÅNGT överallt så kan det ju max gälla en gång i veckan..
Så 40 spänn i månaden är inte att leka med när vi kommer till budgeten.
MEN... MARK MY WORDS...
Betala för sjukvård för barn...
Det är ni vana vid så det finns ingen kostnad där.... WHAT???????
Jag har bott här i snart 3 månader och redan fått betala 300 kronor,
det är även inplanerade 2 läkarbesök till så 500 kronor på 4 månader..
Och då är det undre förutsättning att ingen bllir mer sjuk...
Inte fan skulle jag kommit upp i den summan på att parkera i innerstan...
SINNESSJUKT....

Men över till något roligare....

Föräldrar och deras sexliv....
En kompis till mig har en förälder som håller på med rollspel och sm...
Fy fan vad coolt....
Bara slår och smiskar sina stygga partners ;)

Jag hade älskat om min mamma faktiskt vore känd för något sådant...
Min mamma är skit lame när det kommer till sådant...
Hon typ frågar mig.
Hon bara lite blygt: hihi du vet oljor, går det att få hem sådant diskret...
Jo, altså allt kommer diskret in packat men varför skulle det.
Seriöst OLJOR...
Inte så dirty men tanke på vad det finns...
Vore förståligt om hon beställde hem buttplugg, kedjor, gagball, strapon och världens största dildo...
Och som Magnus Betner skulle sagt: fyra dvärgar för att styra den...
hahahahahahah

Jag sökte förresten jobb på himmelriket, fick det också.
Men eftersom de ville att man skulle betala deposition på sin visningsväska på 5000 kronor
tackade jag nej...
Allt till halva priset, men ändå...
Tänk om man inte lyckats sälja för 40 000 kronor och få 20 visningar...
Då skulle jag stå där med en sexleksaksväska till ett värde på 10 000  kronor.
Så mycket fritid har jag INTE....

Mycket snusk här tycker jag.....
Färdigt med det nananananaaaaaaaaaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Kamelen du vet

HAHAHAHAHAHAH! Du e så sjuk!!! :D <3

2010-11-18 @ 18:32:18
URL: http://ninajohannam.blogg.se/
Postat av: linda persson hult

du e bara så jävla rolig gumma .. saknar dig kram

2010-11-18 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0