Varför inte???

Min man och jag diskuterade lite igår och kom fram till att vårat förhållande är byggt mycket på
VARFÖR INTE???

Vi träffades ju som sagt på internet, chattade några månader innan vi bestämmde träff.
Träffades på min hemmaplan. (han hyrde bara ett rum i Göteborg).
Sen blev det fler träffar och vi blev ett par.

Det hände inte mycket i någons liv så vi pratade om att han skulle flytta in hos mig,
VARFÖR INTE???

Sen gick tiden lite och vi diskuterade barn,
VARFÖR INTE??

När dopet på Nova-Lee kom upp så diskuterade vi efternamn.
Så då pratade vi om giftermål så alla får samma efternamn,
VARFÖR INTE???

Sen kände vi att Filipstad inte gav något så en flytt till Johans hemtrakter kanske?
VARFÖR INTE???

Nu sitter vi här, gifta med 2 gemensamma barn och boendes på Gotland.
Vi har gjort enorma förändringar i våra liv på bara snart 3 år....

Här går det undan.
Men kul och mycket kärlek har vi hittat i varandra så
VARFÖR INTE.
De orden kan ge så mycket positivt...
Ta vara på dagen och var inte så djävla rädd för allt utan ta en chans ibland....
Det kan bli såååååå mycket bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0