uppdaterar

Idag börgar dagis på riktigt för de 2 mellersta.
Fast det är mest bara en liten påhälsning igen sen imorgon, onsdag och fredag är det heldagar.
Ska bli så kul för barnen att få leka med andra än bara varandra.
Linsan är den som verkligen ser fram emot det.
Hon har räknat ner dagarna från vi var och hälsade på förra veckan.

Det verkar gå svinbra för Evelina i skolan.
Hon har äntligen varit med på en skolresa och stannat kvar över natten.
Jag är så sjukligt stolt så det är nästan löjligt.
Men har du haft en otrolig sport med barnen från början
och de gör så stora framsteg så fort då har man rätt att vara stolt.
Även om hon sov inne hos lärarna så var hon ändå kvar....
Hon verkar ha fått kompisar och trivs på skolan, tycker det är roligt.

Johans studier går trögt då vi får vänta på detta förbannades internet.
Vi gjorde beställningen 6 veckor innan flytt, ändå så har de inte lyckats med att koppla in det än..
Men efter min veckovisa tjat så har jag nu fått ett datum och det ligger till nu på torsdag.
Låt oss nu hoppas det....

Jag hinner tyvärr inte blogga så mycket för barnen och allt pyssel tar tid.
Nu måste jag avsluta denna gång också men ville bara tala om att allt går fint och vi trivs.
Love min lägenhet....
Ska försöka fota lite och lägga in nya foton så jag kan lägga ut lite...
Bilder altså...
Inget annat ska läggas ut, nu försöker jag få igång min kropp efter 2 graviditeter och operationen.
Hur länge kan foglossning egentligen hålla i sig efter graviditet????

Måste ner till min lilla vrålapa och snart klä och släpa ut barnen...
Hejpa...
Keep in touch...

Kommentarer
Postat av: Aina Fröjd

Vad roligt att det går så bra för Evelina ! Och för er alla så klart. Vi åker till Gotland den 9:e . Trivs bäst när det inte är så mycket turister.

Ha det nu så bra alla :)

2010-09-06 @ 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0