Ojojojojojoj så det så...

Djävlar vad jag tänker gnälla nu, så om du inte tycker synd om mig kan du omedelbart sluta läsa....

Jag har svinont i vänster armbåge.
Fick åka in på akutbesök onsdags eftermiddag då de misstänkte propp.
Men tack goda gud så ska jag inte dö än, bara fortsätta mitt liv med smärta.
Verkar som jag börjar få typ reumatisk värk för alla mina större muskelfästen kalarar inte att syresätta sig tillräckligt så jag får inflamationer i de.
Läkaren kollade över journalerna och konstaterade att nu har jag inflamerade muskelfästen från nacken och ända ner till knäna.
Vad ska då lösningen bli.
Efter en sömnlös natt kom jag på en åtgärd, om den fungerar får tiden utvisa men det borde inte kunna bli sämre åtminstonde.
Fiskoljetabletter ska vara bra för leder och yoga ska vara bra för allt.




Så på förmiddagen idag körde vi ett pass, utom Nemi-Liz som blev livrädd när vi lade oss i barnställningen.
Stackarn trodde väl att det slagit runt när en tant pratar ut tv (utan bilder, ljudband) och Linsan, Nova-Lee och mamma viker sig dubbel med pannan i mattan.
Så vi får väl se om mina muskelfästen kan få syre så inflamationerna blir bra.

Men snart är det påsk och dags för lite buffè...
Altså jag älskar mat.
Funderar om jag ska gå hemma om det kanske finns en tandläkartid till mina tänder eller om jag ska gå hemma och släpa fötterna efter mig eller riva sönder tapeterna utav rastlöshet.

Alla dessa valmöjligheter gör mig galen.

På prat om galen så har min skalp försökt länge nu.
Det kliade så jag nästan slet mitt hår, funderade seriöst om inte flint kan bli nya vårmode.
MEN, sen kom lösningen genom ett nytt schampoo.
Vill bara klargöra att jag provat MÅNGA schampoo...
Men något naturligt skit utan parfym och färgmedel och inget mystiskt alls.
Fast sedan jag tvättade mig i går morse har jag glömt hur man river sönder sårskorpar i skalpen ;)

NICE....

Snart ska linsan på barnkalas igen med fika först sen ska barnen till simhallen så det blir min man beärad att följa med på....

Det kör snart igång barnkalas här också...

Och Evelinas Englandsresa har jag förberett en del till så intyg, reservation av valuta och pass är klart.

Nej mer värktabletter och självömkan är mitt motto just nu, fast det inte rimmar på lotto....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0