Rättigheter att känna

Kommer in på bloggen och hela sidan har förändrats så det var några knapptryckningar för att hitta ikring.
 
Men över till dagens ämne.
Har man rättigheter att vara ledsen när man själv försätter sig i situationen?
Man går genom livet och gör val (på gott och ont)...
Man hoppas alltid att valen gör livet mer drägligt att överleva så länge som möjligt,
men oftast förändrar sig människor i olika takt och en del utvecklas inte alls
utan står bara och trampar och nöjer sig.
Tyvärr efter lite nyfikna samtal och googlandet så verkar det som människor som nöjer sig oberoende hur livet suger (i mina ögon då) är de lyckligare
Jag är en människa som har svårt för att nöja sig.
Jag gillar passion, sex, familjelivet, gemensamma förändringar, mat och prata...
Att stampa och nöja sig för man inte tror man är värd bättre ligger inte för mig.
Vissa saker är ju fantastiskt i livet som det är.
Fast det är oftast saker man inte kan förändra utan man får lov att nöja sig.
Som naturen, vi leter alltid det vackraste i omgivningarna men nog fan är vi medvetna om bristerna där med.
Fast det är inget som vi hänger upp oss i.
Våran makt över alla andra är för liten, alla villl inte samma saker här i livet.
.
Det är kanske mig det är fel på, inte de flesta andra som jag förmodar.
Förutfattande meninger är inte att leka med.
De kan också göra en olycklig för man vågar aldrig göra något.
Kan inte vinna utan chanser....
Frågan är bara vad förlorar man och är det värt det ??????
 
Kommentarer är välkommna här, nu syns dock inte kommentarer förrän jag godkänt de och utan igenkännande signatur kommer de aldrig synas ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: helen elfsten

bra skrivit. jag finns här om du behöver, prata, grina, skrika, jag kommer alltid vara din vän.. fast vi bor långt från varann. skicka ett med på facebook om du vill ha mitt mobilnummer.. kramar

2012-08-24 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0