uppdaterat

Hallon...
Lite uppdatering från igår.
Var ju på äktenskapsrådgivning och har nu hunnit fundera lite på intrycken.
Egentligen inte speciellt användbart för mig.
Kändes inte som något nytt utan jag har väldigt bra självkännedom så jag vet om hur jag beter mig.
På gott och ont kanske ska tilläggas.
Jag är fullt medveten om att mer sarkastisk och elakare människa får du fan leta länge efter.
Fast ALLA måste våga stå upp för sig och sina rättigheter.
Andra människor är inte ansvariga för ditt utrymme på moder jord.
Platsen blir så mycket du vågar stå för.
Kanske är jobbigare för några än andra.
Jag tar plats och har praktiskt taget alltid gjort.
Jag är oftast inte konflikträdd utan delar gärna med mig om mina åsikter.
Det också på gott och ont.
Givetvis har det kostat mig en del men man måste prioritera och göra svåra val.
Tycker fan det är de ända llivet består av .... VAL....
Fast skönt att vara vuxen och göra egna val än att föräldrar gör dina val.
Många gånger väljer föräldrar fel... TRUS ME...

Så livet är svårt och mycket plågsamt.
Vissa religoner anser att vi är på jorden för att plågas och så kommer lyckan när våran tid är inne.
Om man förtjänar det, så man får se till att göra det man hinner och kan tills dess.
Avsluter du för fort har du inte utfyllt ditt syfte och då förtjänar du inte lyckan i underjorden heller.

Men nu har barnen varit feberfria sedan söndags kväll så nu borde de vara i prima skick för dagis och skola igen på torsdag.

Det är slitigt med barn som inte förstår att fast man inte känner sig sjuk är det bra att vila så kroppen hinner läka helt.

Men imorgon börjar jag jobba igen med lite plock och på torsdag är jag tillbaka på hemtjänsten en sväng.

Sånn ser det ut nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0