Skit på er

Blir så löjligt trött på att höra av mig till folk och de inte vill prata med mig.
Vart fan har mina vänner tagit vägen?
Har försökt att stödja folk i vått o torr och bara vill prata, inte bara gnäll. 
Men jag verkar alltid komma i sista hand för typ alla.
Jag vet att mitt liv suger och jag gnäller en del, men det gör ni allihopa, åtminstone när det duger att prata med mig.
Fast vad jag fattat som så är det så tjockisar är, de som alltid ställer upp och väntar på sina " vänner".
De är inte i position att skita i folk för då blir de ensamma.
Synd att jag inte är tjockis i skallen då för jag orkar inte bry mig.
Längtar tills jag dör för då djävlar har jag vänner.
Synd man inte är där för att se det.

Och ifall någon inte fattar är jag sur och besviken,
75 % beroende på PMS så det kommer slå över om ca 10 minuter men gött att görandet jag gör bäst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0