Familjen man väljer

Hallå alla mina vänner o övrigt löst folk.
Just nu är det fullt ös häromkring.
Försöker återgå till jobbet trots viss smärta, men jag får piller för infektionen och smärtlindring så hoppas att det är rörelse som ska få riktig fart på läkningen.
Men det största just nu är flytten.
Denna enorma flytten hem igen.
Lite mycket att göra men det känns bra och är en enorm lättnad att få komma hem igen.
Saknaden till mitt kära Värmland och vänner med vettigt pendlingsavstånd har varit olidlig.
Det gick ganska fort när det väl blev klart, för det är inte det lättaste att få lägenhet där heller, givetvis lättare än Gotland.
Tyvärr blir det mesta lättare där hemma.
Vännerna finns redan, dessa underbara varelser som trots flera år bara väntar på mig 😃.
Vill att alla ska veta att mina vänner är mina fantastiska val i livet som jag aldrig ångrar. 
De riktiga vännerna jag har är min familj och fantastiska sociala nät.

Älskar er alla o längtar jättemycket😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0