Dear future husband

Här är lite saker som kan vara bra att veta.


Jag kommer aldrig att BEHÖVA dig.
Väljer vi att ha en relation så beror det inte på dina skills utan att jag VILL ha dig.
Eventuellt kan dina sexuella skills göra dig hyfsat oumbärlig.

Givetvis kan jag behöva hjälp men MITT liv kommer fortsätta och rulla på vare sig du är närvarande eller inte.

Vill du vara behövd kan jag peka på "needy", behövande och desperata kvinnor på alla orter.
Du vet kvinnor som behöver hjälp med allt från att hämta en pizza, köras överallt, bära saker, hänga tavlor och inte att förglömma ekonomin.
I'M NOT ONE OF THEM...


Men OM jag däremot VÄLJER att dela mitt liv med dig kommer jag förvänta mig att komma i relativt första hand efter barnen så klart.
Jag kommer ALDRIG acceptera att vara någon reservplan igen.

Dessutom så kommer jag GE minst lika mycket som jag får/tar.

Jag drar på bagage men så länge du är lyhörd och tålmodig kommer du lyckas.

I dessa orter är jag ett djävla kap,
jag har jobb, körkort, bil, egen lägenhet och är både trevlig och snäll.
Kunde säkert varit mer fröjdefull för ögat men ALLT beror ju på betraktaren.
Missförstå mig rätt, jag är absolut inte ful men klart som fan att det finns snyggare.


Dock hela paketet som bjuds på i denna slappa kropp går inte av för hackor. 😂.

Detta är det bästa med att blivit lite krossad, lite bränd, lite utnyttjad och lite förd bakom ljuset.

Man VET vad som sökes och varningsteckenen.

Tyvärr blir man även bitter, tveksam, misstänksam och djävligt osäker.

Men ALLT SOM INTE DÖDAR DET HÄRDAR.

Så kommer du innanför skalet är du speciell, troligen väldigt tålmodig eller djävligt grym på att föra mig bakom ljuset.

Så med dessa varningens ord så önskar jag eventuella intressenter LYCKA TILL...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0