Hjärnan o hjärtats kamp

Ni vet känslan där hjärnan skriker HIT MEN FAN INTE LÄNGRE, GRÄNSEN ÄR NÅDD.

Då blöder istället hjärtat.
Det är en stor konflikt inombords.
Man blir nerstämd, börjar höra röster 😂 och funderar VA FAN HÅLLER JAG PÅ MED....


Så man kör på för att hitta lösningar och följer sitt hjärta.

Kanske inte det klokaste alla gånger men jag tänker inte dö i vetskap om att jag inte försökte att hitta lyckan.
Inte ofta man träffar en man som man blir lugn bara av att vara nära, men samtidigt är det samma man som ger en ångest så man tror att man är menad att dö nu och djävligt ensam.

Har för övrigt ganska mycket ikring mig på andra plan än bara kärlek.

Min kropp är slut, jag har ingen hungerkänsla om det inte luktar god mat.
Näringsvärden i kroppen är under all kritik så vågar seriöst inte göra årskontrollen just nu.
Inte fan förlorar jag vikt iaf.
Är nu på penicillin kur nummer 7 & 8 sedan juni😳.
Japp ni läste rätt, jag får två i taget.
Avslutade förra dubbla i torsdags och fick  ny i tisdags.

Inflammationen i min livmoder och äggledare vill inte försvinna så nu fick jag avlägsna spiralen också.

Så bara för att ha nåt att gnälla om så får jag varken trösta mig med knulla eller alkohol.

Väldigt mycket av depp situationen gör att man tappar livsgnistan då.
Finns ju inget bättre sätt att rensa hjärnan än varmt bad, tårar och en kanna vin.

Men, men ska det ändå suga kan det fan göra det rejält.

Dagens jobb blev inställt också så korsar fingrarna att tvättstugan är ledig så kanske jag kan få gjort det innan älsklingarna kommer hem imorgon.

Så detta inlägg borde ingen tagit åt sig av😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0